Megálmodtuk, megsütöttük, neked adjuk!

A legfinomabb csokis muffin

2015/06/21. - írta: Mendula

Akinek gyereke van, vagy gyakran készít (vendégeknek, kollégáknak, buliba stb.) sütit, szerintem annak sose elég muffin receptből. 10 perc alatt összedobható, egy jó alap ezerféleképpen variálható, jó a gyereknek tízóraira/uzsira, lehet bele gyümölcsöt pakolni, lehet szuperegészségesre csinálni zabpehellyel, áfonyával, joghurttal...szerintem sose lesz lerágott csont, ha eszel egy finom muffint valakinél, tuti elkéred a receptjét. Amikor kutakodtam a legjobb, legcsokisabb csokis muffin után, azt gondoltam, hogy az lesz a legjobb, amiben sok-sok olvasztott csoki és vaj van. Mikor a kedvenc csokoládés könyvemben keresgéltem, abból elkészítettem egy csokis muffin receptet, teljesen brownie-szerű lett. Ami persze nem baj, de ha muffint szeretnék enni, akkor nem örülök a brownie végeredménynek. Szóval arra jutottam, hogy a csak kakaóval készült muffin se lehet annyira rossz,

csokis muffin 2

18 dkg liszt
20 dkg cukor
11,5 dkg vaj
2 tojás
1 kk sikér
fél kk szódabikarbóna
fél kk sütőpor
1 csipet só
4 ek cukrozatlan kakaópor
1,25 dl tej
10 dkg csokicsepp
2 marék durvára vágott törökmogyoró

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mendula.blog.hu/api/trackback/id/tr368443686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása